-When I understand that karma is simply a learned condition - it is not my destiny - I can choose to be free of it.
~ Deepak Chopra, M.D.

onsdag 7 april 2010

Hängstolen/Gungan på terassen



Detta är favorit platsen just nu. Häng stolen/gungan på min terrass med utsikt över den tropiska trädgården och den underbara ovala poolen. Här sitter jag och gungar och myser på kvälls kvisten och gör min yoga på morgonkvisten, helt underbart! De härliga bamboo träden framför terassen skyddar fint mot insyn och poolen är omgärdad med grönska så man slipper bränna sig när man plaskar runt i timtal. Det börjar närma sig 40 graders strecket, så det börjar bli riktigt varmt nu. Som tur är så kommer en lite skur då och då, som i morse, men sen klarnade det upp igen och blev kanon fint på eftermiddagen. Efter att ha spenderat eftermiddagen på stranden och havet och sett solnedgången gick jag vidare till Subhrabhadam och intog en superb måltid och säsongens första färskpressade mangojuice, Mmmmums!

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt det ser ut! Just en sådan häng gunga är jag ute efter, men förmodar att du köpt den där?
    Tack för besöket!
    Soliga hälsningar
    Annette i Skåne
    www.annehem.blogspot.com

    SvaraRadera