-When I understand that karma is simply a learned condition - it is not my destiny - I can choose to be free of it.
~ Deepak Chopra, M.D.

måndag 7 mars 2011

Ett år senare...

Aaaah vackra Rishikesh!

Vilar upp mig, fyller på, gör ayurvediska behandlingar, pluggar Hindi, lyssnar på Satsanger, umgås med underbara människor, kontemplerar, mediterar, filosoferar, äter god vegetarisk mat, dansar, sjunger & vandrar långsamt längs Ganges.
Känner otrolig tacksamhet för att få vara just här, just nu!


3 kommentarer:

  1. Tack för tipset om sidesadle dressen,,, jag såg den men måste ha stl två...:)) Än en gång Tack du fina:)) kram..

    SvaraRadera
  2. Hej
    Såg hos Too di Boo att du sökte Sidesaddle, jag har en storlek 4 på Tradera nu.
    http://www.tradera.com/auktioner/Ninanorr

    SvaraRadera
  3. Hej! Karma!

    jag vet att jag har fått din mailadress vid ett annat tillfälle när jag förmedlade en affär med Agneta.. tyvärr finner jag den inte här och nu på morgonkvisten. Du når mig på adressen som finns i min högermarginal :)

    Mulholland väntar på dig!

    Kramar //Bina

    SvaraRadera